Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007

Αρχίζουμε...

Αποφάσισα, μετά πολύ ώριμη σκέψη, να "βγάλω" στο Διαδίκτυο μερικές από τις σκέψεις μου.
Την μεγαλύτερη ενθάρρυνση μου έδωσε η σύζυγος μου. Την "αντένδειξη" ο απίθανος φόβος - απέχθεια - αδιαφορία των συμπατριωτών μου που, αναγκαστικά, μειώνουν την όποια ελπίδα επιρροής των γραφόμενων μου.
Σκοπεύω να γράφω για τις αντιδράσεις μου στους απίθανους, αμέτρητους και απύθμενους παραλογισμούς που χαρακτηρίζουν την καθημερινή ζωή -και όχι μόνο- στην Ελλάδα...
Είμαι βέβαιος ότι πάμπολλοι "συνάδελφοι" θα υπάρχουν στο Διαδίκτυο... Ούτε ανταγωνισμός, ούτε διαγ(κ)ωνισμός είναι ο στόχος μου.
Ο πλούτος του Διαδικτύου είναι η ποικιλία και η ελευθερία. Ας τα ενισχύσουμε. Ας τα απολαύσουμε. Ποιος ξέρει που μπορεί να μας βγάλει;

4 σχόλια:

Unknown είπε...

ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ, ΑΨΟΦΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ!!
ΟΙ ΟΡΟΙ ΑΨΟΦΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΟΚΕΦΑΛΟΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΣΘΩΣΗ ΚΤΗΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΘΙΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΜΑΚΡΟΗΜΕΡΕΥΣΗ!! ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

καλη αρχη, βλεπω ειναι οικογενειακό το μικρόβιο!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ. ΕΛΠΙΖΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΑΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ

Απορών και Εξιστάμενος είπε...

@ atrif@otenet.gr
Να μη ντοπαριζόμαστε για να βλέπουμε και ρόδινα πράγματα... αν είναι νάρθει...