Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Κουτοπονηρίες (2)

Η απάντηση που πήραν οι υπεύθυνοι της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης που δεν εισέπραττε επί δύο σχεδόν χρόνια τόκους επειδή δεν το είχαν ζητήσει από την Τράπεζα (βλέπε προηγούμενη ανάρτησή μου) μου θύμησε κάτι που μου ελέχθη όχι πριν πολλές μέρες από την υπέροχη Vodafone.Είναι η πρώτη φορά που γράφω επώνυμα για μια εταιρεία γιατί το έζησα ο ίδιος...

Ιδού λοιπόν:

Πρίν από πολλούς μήνες με τη σύζυγό μου εγγραφήκαμε σε ένα από τα «οικογενειακά» προγράμματα της εταιρείας αυτής. Με ένα πάγιο ποσό θα μπορούσαμε να είχαμε αθροιστικά στο κινητό μου τηλέφωνο και το τηλέφωνό της ένα σημαντικό αριθμό λεπτών χρονικής διάρκειας δωρεάν τηλεφωνημάτων στο εσωτερικό. Όπως μας ανέφερε ο πωλητής, όσα λεπτά δεν χρησιμοποιούσαμε ένα μήνα, μεταφέρονται αυτόματα στον επόμενο (αλλά μόνο στον επόμενο).

Οταν προ ημερών παραξενευτήκαμε που, παρά το ότι λείψαμε αρκετά στο εξωτερικό τον Ιανουάριο, η διάρκεια δωρεάν χρόνου τηλεφωνημάτων που μας παρασχέθηκε τον Φεβρουάριο προφανώς ήταν μικρή, μας είπαν στο κατάστημα της Vodafone της περιοχής μας:

«Και βέβαια ισχύει, αλλά σεις δεν το ζητήσατε!»

Λες και δεν με συνέφερε το προφανές, δηλαδή η επέκταση της χρονικής διάρκειας δωρεάν τηλεφωνημάτων κατά ένα μήνα!

Ποιος τους βάζει σε σειρά αυτούς τους κυρίους που, με μίγμα ανατολίτικης ελληνικής κουτοπονηριάς και μονοπωλιακής νοοτροπίας μιας «αχτύπητης και απείραχτης εταιρείας» (βλέπε παρακολουθήσεις Πρωθυπουργού), μας συμπεριφέρονται σαν να είμαστε βόδια;

Όχι βέβαια ο Συνήγορος του Καταναλωτή... Αυτός μάλλον θα εξετάσει την σύμβαση που υπέγραψα και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων τυχόν παραστάθηκαν στην υπογραφή της (βλέπε εδώ)

Παρακαλώ όσους έχουν στοιχεία ότι κάποια από τις άλλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δεν έχει αντίστοιχη συμπεριφορά να μου το πούν για να αλλάξω αμέσως εταιρεία...

Δεν υπάρχουν σχόλια: