Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Και μια άλλη ελληνική λεβεντιά...

Πριν μερικές εβδομάδες είχα βρεθεί σε ένα τοπικό κατάστημα της Vodafone (όσοι παρακολουθείτε το blog έχετε μάθει ότι είμαι ένας φρικτά μετανοημένος πελάτης της, περιμένοντας, μέχρι στιγμής χωρίς αποτέλεσμα, από σας συστάσεις για κάποια καλύτερη εταιρεία...).
Είδα λοιπόν ότι στα "χαρτιά" της Vodafone ενώ υπήρχε το σωστό ΑΦΜ μου, αναφέρονταν η παλιότερη Εφορία (ΔΟΥ) στην οποία υπαγόμουνα και είχα ήδη κανονικά, και σύμφωνα με τις διαδικασίες της Εφορίας, αλλάξει.
Πρότεινα λοιπόν στον υπάλληλο της Vodafone να διορθώσει την ΔΟΥ στην σωστή.
Αποσβολώθηκα όταν μου είπε ότι χρειάζεται -προσοχή: η ιδιωτική εταιρεία Vodafone- υπεύθυνη δήλωση με προσαγωγή ενός άλλου χαρτιού (οποιουδήποτε) ενός κρατικού Οργανισμού ή εταιρείας, που να αναφέρει συγχρόνως και τον αριθμό ταυτότητάς μου και το ΑΦΜ μου.
Αφού η σύζυγός μου κόντεψε από το τράβηγμα να μου σκίσει το μανίκι γιατί άρχισα να ωρύομαι -διότι στην αρχική εγγραφή μας στη Vodafone απλώς δηλώσαμε προφορικά τη ΔΟΥ μας- έφυγα χωρίς να γίνει η αλλαγή.
Τότε όμως σκέφτηκα ότι όλη η Ελλάδα, εκατομμύρια φορές ημερησίως, γράφει σε τιμολόγια, αποδείξεις, δηλώσεις κλπ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΦΠΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥ ΥΠΑΓΩΓΗΣ του ενδιαφερόμενου χωρίς λόγο αλλά μόνο για να διευκολύνουμε τον εφοριακό ελεγκτή, να μην ανοίξει τον υπολογιστή του για να δει που υπάγεται το δεδομένο -και μοναδικό- ΑΦΜ αλλά να το έχει έτοιμο στο πιάτο. Αν θεωρήσουμε ότι -και πολύ λέω- το 3 % των τιμολογίων κλπ ελέγχεται, τις άλλες 97 φορές στις 100 γράφουμε την ΔΟΥ για "πλάκα".
Αποφάσισα λοιπόν δύο πράγματα: δε θα δηλώνω πουθενά την αλλαγή ΔΟΥ και το κυριότερο: θα δίνω λάθος ΔΟΥ. Προτείνω να κάνετε και σεις το ίδιο.
Ισως με τον καιρό μαζευτεί τέτοιος αχταρμάς στις ΔΟΥ ώστε να αποφασίσουν να απαλλάξουν τους ραγιάδες από εκατομμύρια δουλειές που αψήφιστα τους επιβάλλουν για να την περνούν εύκολα και ωραία αυτοί... Εις δόξαν, και εδώ, της Ελληνικής Ανταγωνιστικότητας...

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Η συμπλήρωση του πεδίου Δ.Ο.Υ. στα τιμολόγια, αποδείξεις κλπ είναι άχρηστη επειδή με τον ΑΦΜ γνωρίζουν ποιος είσαι.. Γιατί λοιπόν να εκνευρίζεσθε.. Αφήστε τους να κουρεύονται με περιττά και λανθασμένα στοιχεία..